KURUMSAL
2009 yılında Antalya ’da kurulmuş olan Deniz Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri, bilgi bakımından donanımlı, alanında deneyimli mütercim tercümanlarla birlikte çalışarak tercüme sektöründe önde gelen çeviri şirketlerinden biri olmuştur. 10 yıl boyunca, gerek kurumsal gerekse bireysel müşterilerimize elimizden gelen en iyi hizmeti sunmayı amaçladık ve bunun için çabaladık. Binlerce sayfa yazılı çeviri ve yüzlerce saat sözlü çeviri hizmeti verdik. Şirketimiz, bugün de pek çok dilde ve konuda, yazılı çeviri, sözlü çeviri, yeminli çeviri, noter tasdikli çeviri ve deşifre hizmetlerini uluslararası düzeyde sunmaya devam etmektedir.
Köklü bir çeviri şirketi olarak temel prensibimiz müşteri memnuniyetidir. Bunun da 3 önemli koşulu Zaman, Kalite ve Fiyattır.
Gizlilik İlkesi
Şirketimiz, kurumsal ve bireysel müşterilerimize ait bilgilerin gizliliği ilkesine saygı duymaktadır ve desteklemektedir. Bu nedenle, talep edildiği takdirde müşterilerimiz ile gizlilik sözleşmesi imzalanabilmektedir.
Gizlilik Sözleşmesi
Gizlilik sözleşmesi, kurumsal ve bireysel müşterilerimiz ile gerçekleştirilen işlerde, karşılıklı güveni tam olarak sağlamak amacıyla hazırlanan ticari bir sözleşmedir. Tercümelerini gerçekleştirdiğimiz firmaya ait belgelerin içerdiği tüm özel ve kurumsal bilgiler (patent tasarım, kimyasal formül, vb.) şirket sırrı olarak kabul edilir. Gizlilik sözleşmesi imzalandığı takdirde, belgelerle ilgili olarak, üçüncü şahıslara hiçbir şekilde bilgi verilemez.
Şirketimiz ile gizlilik sözleşmesi yapmak istiyorsanız, lütfen gizlilik sözleşmesi formu talep ediniz.
KALİTE POLİTİKAMIZ
Deniz Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri, müşterilerinin taleplerini eksiksiz olarak karşılamak amacıyla teknolojiyi yakından takip eder. Buna bağlı olarak, kendi kalite politikasını oluşturur, geliştirir ve uygular. Hizmetlerini, en kısa sürede ve en uygun maliyetle müşteriye sunar. Böylece, teknolojinin de yardımıyla, ilgili çeviri hizmetine ilişkin profesyonel çözümler geliştirerek, müşterilerinin isteklerini ve beklentilerini eksiksiz olarak karşılamayı amaçlar. Bunun yanında, yılda en az 2 defa mevcut müşterilerini ziyaret ederek müşteri memnuniyetini artırmak ve iyileştirmeye yönelik faaliyetler gerçekleştirir.